Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Satellietontvangers > Overige satellietontvangers

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 05-08-16, 20:22
Lspecial Lspecial is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 11-10-12
Standaard Aankoop nieuwe satellietontvanger

Vraagje,ik ben van plan om een nieuwe satellietontvanger aan te schaffen .
Na wat zoekwerk ben ik uitgekomen op een Xtrend ET-7500 Full HD Hybrid Twin Tuner Receiver of een VU+ Solo 2 het is vooral om op te nemen na plaatsing van een interne harde schijf en later ook om tv te kijken als mijn dsr7121 het zou begeven. indien mogelijk graag wat gebruikerservaring,voor en nadelen eventueel.Mijn voorkeur zou uit gaan naar de meest gebruiksvriendelijke?

Philips 7 serie tv +dsr 7121

M.v.g.

Luc
Oud 06-08-16, 12:43
WallStreet's Avatar
WallStreet WallStreet is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 20-01-11
Standaard

Ze draaien beide Enigma2, dus als je ze van dezelfde image voorziet zijn ze qua bediening identiek en dus net zo gebruiksvriendelijk.

Let vooral op de verschillen in mogelijkheden en techniek. Bij OpenPli kun je op de comparison chart de verschillen qua techniek van de verschillende ontvangers zien.

De Vu ontvangers worden geacht technisch beter te zijn, maar de kwaliteit van de drivers laat wel eens een steek vallen.

Vergeleken met een dsr7121 ga je er met beide ontvangers enorm op vooruit. Het kost echter wel wat tijd om deze ontvangers goed te leren kennen en aansluiten op je lokale netwerk is zeer sterk aanbevolen.

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 01:56.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine