Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > CanalDigitaal > Algemeen

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud Gisteren, 15:08
Hsd Hsd is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 06-02-11
Standaard

Feit blijft dat mensen worden opgezadeld met extra kosten voor iets dat ze niet willen. Mensen hadden zelf de keuze moeten kunnen maken.
Ik heb vanaf het begin geprotesteerd en mijn pakket direct van TopHD naar BasisHD zonder Fox Sports verlaagd. Nu is het uiteindelijk zo dat ik alsnog Fox Sports 1 in mijn pakket krijg per 1 januari en er niets voor bij ga betalen.
De mail en Twitter conversatie waarin Canal Digitaal dat bevestigd bewaar ik zorgvuldig ....

Mijn ideaal blijft nog steeds dat Canal Digitaal stopt met al die verschillende pakketten en mensen zelf hun zendersamenstelling laat bepalen.
Oud Gisteren, 15:22
WallStreet's Avatar
WallStreet WallStreet is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 20-01-11
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door JHVSat
Er zijn ook heel veel wel fox sport en voetbal liefhebbers kan ik je vertellen. Die zijn heel blij met de nieuwe abonnementsvormen!
Zeker, en ook die hebben hun pakket verlaagd door het losse Fox sport abonnement op te zeggen. Netto heeft dus een groot deel van de abonnees een lager pakket genomen of helemaal opgezegd waardoor de inkomsten van de provider dalen.
Ik denk toch niet dat dat de bedoeling was...
Oud Gisteren, 17:04
Lampje's Avatar
Lampje Lampje is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 16-12-10
Standaard

Citaat:
Je generaliseert wel heel erg Lampje. Overdrijven is een vak apart...
Er zijn ook heel veel wel fox sport en voetbal liefhebbers kan ik je vertellen. Die zijn heel blij met de nieuwe abonnementsvormen!
Dat mag je vinden, voetbal liefhebber is wat anders dan iemand die bewust een abo neemt op FoxSport, als ze daar voor moeten betalen is de animo gauw weg hoor. Maar hoe is de verhouding FoxSport liefhebber en niet FoxSport liefhebber? Het zal hooguit 1/3 pro voetbal zijn en 2/3 anti voetbal zijn, ik kan het niet onderbouwen met cijfers natuurlijk, maar als ik de reacties op de diverse forums lees, denk ik dat ik aardig in de richting zit.
Als ik ik een auto koop hoef ik toch ook geen spoilers en allerlei extra franje of een anti slipcursus waar ik niet om vraag erbij te kopen.

Laatst aangepast door Lampje : Gisteren om 17:08
Oud Gisteren, 19:25
CBale CBale is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 21-06-11
Standaard Blokken van leden

Is het mogelijk om leden te blokken op dit forum? Zo ja, welke handelingen moet ik verrichten?
Oud Gisteren, 21:35
roymar roymar is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 01-04-06
Standaard

Citaat:
Het zal hooguit 1/3 pro voetbal zijn en 2/3 anti voetbal zijn, ik kan het niet onderbouwen met cijfers natuurlijk, maar als ik de reacties op de diverse forums lees, denk ik dat ik aardig in de richting zit.
Dat heeft ook met het type mensen te maken die op deze forums zitten, doorgaans (niet verkeerd bedoeld) geen voetbal publiek om het netjes te zeggen. Dat is natuurlijk goed, maar denk dat bij het grootste gedeelte van van de mensen voetballiefhebbers zijn en graag voor een paar extra centen dat erbij hebben en niet zo'n duur abonnement er voor moeten nemen.
Oud Gisteren, 22:06
famsla famsla is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 12-03-09
Standaard

@roymar: Helemaal mee eens.
Oud Gisteren, 23:20
Penthe's Avatar
Penthe Penthe is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 28-04-11
Standaard

Ik vind voetbal wel leuk maar niet om elke keer te kijken. Dus kijk ik niet naar de wedstrijden maar enkel naar de samenvatting van mijn club naderhand op het internet. Een voetbal zender als Fox is dan ook 100% overbodig voor mij. Dus 3 euros meer per maand voor iets waar ik niet naar kijk is niet leuk en dus door de strot geduwd. IK ben hard bezig mijn Spaans te verbeteren zodat ik aan de Spaanse TV genoeg heb en zo gewoon CD met die geforceerde bewegingen kan opzeggen, het is mij die 25 euro per maand niet waard terwijl we hier in Spanje gratis TV kijken via de TDT.
Oud Vandaag, 09:21
aart44's Avatar
aart44 aart44 is offline
Satellietforum hulpploegen

Datum van registratie: 16-05-07
Standaard

Nou volgens mij is juist de belangstelling voor het voetbal tanende het zal te maken hebben met de prestaties van het nationale team.
Degene die de uitzendrechten verkoopt voor de Champions League Team marketing heeft het nu van de markt gehaald omdat er niet voldoende geboden is.
Volgend jaar midden 2018 lopen de rechten van meer pakketten af of de zenders meer of minder bieden zal te maken hebben of ze het met reclame terug kunnen verdienen.
Ool al omdat er minder TV wordt gekeken zal dat niet meevallen verwacht ik.

Zelf interesseert voetbal me niet zo dat ik daar een paar euro per maand meer voor wil betalen nu bieden ze wel korting aan bij CDS maar dat is allemaal maar voor een jaar.
Lijkt me dat ze met Fox niet zo'n geweldige deal hebben gesloten.
Oud Vandaag, 10:19
hjd hjd is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 23-11-06
Standaard

Ben ook wel blij met toevoeging foxsports 1. Denk ook dat zonder foxsports 1 het abonnement wel met 1 a 1,50 euro verhoogd zou zijn. Canal digitaal heeft app uitgebreid en en andere zenders zoals filmzender toegevoegd. Zou men altijd als een reden kunnen aangeven om het abonnementsgeld te verhogen.
Oud Vandaag, 12:05
WallStreet's Avatar
WallStreet WallStreet is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 20-01-11
Standaard

Die app zat ik ook al niet op te wachten. Ik heb liever €10,-/maand korting en geen app en geen Fox sport EDL1.
Joyne begint steeds aantrekkelijker te worden...

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 12:14.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine