Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Algemene Informatie > Suggesties

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 08-12-17, 19:05
Sattje's Avatar
Sattje Sattje is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 03-03-10
Wink

Citaat:
Origineel gepost door Lampje
Voor mij een reden geen FairPhone te kopen, voor dat geld koop ik 2 telefoons.
En als iedereen nu gewoon die Fairphone kocht dan gaat de wereld toch wat langer mee...
Oud 08-12-17, 19:14
Lampje's Avatar
Lampje Lampje is nu online
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 16-12-10
Standaard

Dacht je dat nu echt? Ik woon in een zgn milieuwijk, alles is duurzaam gebouwd, helaas is de halve wijk al zijn raamkozijnen aan het vervangen omdat de boel gewoon wegrot. Onze huizen zijn wit geschilderd, als je daar verf op waterbasis op smeert bladdert de verf er na een jaar al vanaf. Ik heb er Keim verf op thinnerbasis opgesmeerd en ik ben nu jaren van het gezeur af.
Dat geleuter van die milieu terroristen zal me worst wezen, dan komen ze hier maar de boel schilderen dan koop ik wel die waterverf.

Laatst aangepast door Lampje : 08-12-17 om 19:17
Oud 09-12-17, 07:15
Duolist's Avatar
Duolist Duolist is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 22-11-10
Standaard

Dus omdat jij een verkeerd gebouwde woning hebt, mag de gehele mensheid genieten van jouw milieuterrorisme?
Ik ben echt heel erg blij dat er ook mensen zijn die er een iets genuanceerder standpunt op na houden.

En ja, hoewel we een ietsepietsie van het onderwerp zijn afgedwaald: het zou goed zijn als iedereen eens de echte prijs zou moeten betalen voor wat hij koopt en doet. Dan zou b.v. het oordeel van Tweakers over de FairPhone ook heel anders zijn uitgevallen.
Oud 09-12-17, 13:45
Lampje's Avatar
Lampje Lampje is nu online
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 16-12-10
Standaard

Het is maar goed dat er nog van die geiten wollen sokken figuren zijn zoals jij. Mij overtuig je echt niet van deze milieu terreur, ik kijk gewoon naar mijn portemonnee, waar volgend jaar weer forse een aanslag op gedaan wordt met die belachelijke energie heffing op stroom en gas, alleen om in Nederland aan de klimaat eisen van Parijs te kunnen voldoen.
Oud 10-12-17, 08:17
Duolist's Avatar
Duolist Duolist is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 22-11-10
Standaard

Jammer dat er nog steeds mensen zijn zoals jij, die alleen naar hun portemonnee kijken in plaats van hun verantwoordelijkheid te nemen (waarmee absoluut niet gezegd is dat ik altijd alles goed doe; dat is vrijwel onmogelijk).

En dat je steeds voorbeelden aanhaalt van een situatie die niet goed is, doet daar natuurlijk niets aan af.
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 23:14.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine