Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > CanalDigitaal > De Nieuwe Smartcard

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 03-06-11, 10:37
goodLUCk1951 goodLUCk1951 is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 01-06-10
Standaard 2de smartcard

Welke stappen moet ik achtereenvolgens doorlopen om een nieuwe oranje nog niet geregistreerde oranje smartcard als 2de kaart in een extra ontvanger te gebruiken voor 2,50 euro p.m. gekoppeld aan mijn Familie HD abonnement dat nu reeds loopt ? De Canal Digitaal site is me niet duidelijk, mn dat bij online registratie wordt uitgegaan van een nieuwe abonnee. En wat zijn de extra kosten ?
Oud 03-06-11, 10:58
flyingdutch flyingdutch is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 12-05-09
Standaard

Kaart in de 2e ontvanger doen.
Op "mijn canaldigitaal" 2e/3e korting formulier downloaden.
Deze invullen en opsturen
Kaart werkt 28 dagen en in die tijd zal hij impuls krijgen van pakket.

Mijn canaldigitaal is jou persoonlijke omgeving te vinden op de website van canal digitaal.
Eenmalig registreren met jou abonnee nummer is nodig
Oud 03-06-11, 13:54
Regelmatige deelnemer

Standaard

Waar kan ik het "eenmalig registreren met mijn abonnee nummer" doen onder mijn canal digitaal ? Ik zie alleen registratie als nieuwe gebruiker, waarbij een abonneenr. niet kan worden vermeld.
Oud 03-06-11, 14:28
aart44's Avatar
aart44 aart44 is offline
Satellietforum hulpploegen

Datum van registratie: 16-05-07
Standaard

http://www.canaldigitaal.nl/mijn-can...aanmelden.aspx

Laatst aangepast door aart44 : 03-06-11 om 14:29
Oud 03-06-11, 14:29
Satellietforum toppertje

Standaard

als je al kan inloggen onder mijn canal digitaal dan hoef je alleen in te loggen. Daar formulier 2e kaart downloaden.

Om gebruik te kunnen maken van MIJN canal digitaal moet je dus registreren doormiddel van abonnee nummer.
Net nog gecontrolleerd, onder mijn canal digitaal staat rechter balk korting 2e/3e smartcard

Laatst aangepast door flyingdutch : 03-06-11 om 14:31
Oud 03-06-11, 17:32
Regelmatige deelnemer

Standaard

Is het dan voldoende om vwb de tweede kaart alleen het genoemde formulier in te vullen incl. het nummer van de tweede kaart ? En hoef ik dan de tweede kaart niet online te registreren.
Oud 03-06-11, 23:09
Satellietforum toppertje

Standaard

Nee is niet nodig, als het maar meteen als kaart licht geeft het formulier opgestuurd word.
Anders loop je kaart af na 28 dagen en is de registratie nog niet verwerkt
en heb je dus even geen beeld.
Oud 06-06-11, 20:21
Regelmatige deelnemer

Standaard

Heb de nieuwe oranje kaart, die ik als 2de kaart wil gebruiken in de decoder gedaan, haalt wel zenders binnen maar geen beeld. Geeft aan dat ik geen rechten heb. Heb de kaart niet geregistreerd, want als dit online wil doen moet ik gegevens invullen als eerste gebruiker. Ik snap het niet meer. Gaarne de stappen die ik achtereenvolgens moet doen om uiteindelijk voor 2,50 euro per maand dit gekoppeld te krijgen aan mijn HD Familiepakket.
Oud 06-06-11, 22:05
Satellietforum toppertje

Standaard

Laat de kaart op sbs6 staan en je hebt binnen 30min beeld.
Mits de kaart nieuw is en niet al een keer gebruikt is, dan is preview periode verlopen die standaard op de kaart aanwezig.
Elke nieuwe kaart(oranje of grijs) heeft standaard het preview pakket erop zitten.
Dit heeft twee doelen.
1 om je lekker te maken voor het compleet aanbod, misschien keek je wel veel Film1 en wil je toch deze kanalen behouden en ga je abonnement afsluiten
2 om canal digitaal het registratie proces te gunnen, dit kost normaal een week of anderhalf/twee

Dus als je gecertificeerde decoder hebt, kanaal sbs6 erop zetten en laten staan tot dat beeld. daarna 2e korting kaart formulier op de bus doen.
Oud 06-06-11, 22:30
leo1949 leo1949 is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 10-03-09
Standaard

Flyingdutch hij heeft de kaart nog niet geregistreerd dus wat jij schrijft gaat dus niet.
In het verleden ook zoiets gehad bij een kaartovername en daar gaf Canal Digitaal deze reactie op

Citaat:
U kunt op het overnameformulier handmatig aangeven dat u deze kaart als 2e of 3e smartcard wilt registreren.
Wij verzoeken u tevens uw eigen abonnee nummer er voor de zekerheid bij te zetten.
Het lijkt mij dat dit ook opgaat voor een registratieformulier maar misschien kom je HIER VERDER MEE.

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 10:59.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine