Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > CanalDigitaal > De Nieuwe Smartcard

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 06-03-11, 00:11
rood's Avatar
rood rood is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 31-03-07
Smile Probleemoplossing nieuwe SmartCard

Hier een omschrijving van een inmiddels opgelost probleem met de nieuwe oranje smartcard:
Na een aanbieding van CD heb ik mijn oude groen/grijze standaard smardcard ingewisseld voor de seca3 card. De oude card heeft het altijd goed gedaan in de geupdate Aston. De schrik sloeg mij om het hart, dat er vandaag (na de proefperiode van 2-3 weken) er ineens geen beeld meer was. Via het (automatisch) "service nummer" kom je te weten dat de card zou moeten werken en dat er een heractivatiesignaal zal worden gezonden. De uitgelezen datum was al tot 6 mei 2011, dus dat kon het niet zijn! Ook herplaatsen(initialiseren) van de CI en card gaf geen oplossing. Na een paar uur een leeg scherm maar een een "koude" herstart van de Inverto 7000 geprobeerd.
En toen was er beeld en een gelukkige ik!
Voor gebruikers die hier ook tegenaan lopen heb ik dit maar eens gepost.

Groet, Henk
Oud 16-05-11, 22:48
SatelliteWorld SatelliteWorld is offline
Nieuwe deelnemer

Datum van registratie: 16-05-11
Standaard

Hoi Henk,

Als je voor langere periode geen problemen wilt hebben is de originele Canaldigitaal module de juiste keuze.

Vr.gr

Leo
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 23:10.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine