Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Algemene Informatie > Belangrijke forum mededelingen

Notices

Onderwerp is gesloten

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 09-11-10, 23:09
Max Max is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 05-04-08
Standaard Citaten

Citaat:
Wij verzoeken al onze gebruikers om op een goede wijze om te gaan met de citeer (quote) mogelijkheid op dit forum. Ga dus geen grote stukken tekst citeren als u slechts een kort antwoord wilt geven. Wanneer blijkt dat dit blijft gebeuren dan bestaat de mogelijkheid dat het citeren in de toekomst alleen nog maar handmatig kan geschieden
Ik neem aan dat jullie dit nu dus hebben gedaan?
Oud 10-11-10, 01:26
BOX BOX is offline
Moderator

Datum van registratie: 19-03-08
Standaard

Citaten zijn nog wel mogelijk alleen de citaatknop is inderdaad weg.

Als je wilt citeren kan je altijd handmatig dit doen door de citaatmogelijkheid in het antwoordscherm te gebruiken. Ook kan je de volgende code intoetsen:

[QUOTE.]Plaats hier uw bericht [/QUOTE.]

De puntjes achter de hoofdletter E moeten dan zowel voor als achter verwijderd worden.

Het is jammer dat we deze stap hebben moeten nemen. Het handhaven zou echter als resultaat hebben dat we meer bans hadden moeten uitdelen. Daar zijn we in principe tegen. Dus daarom toch deze oplossing.

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 03:47.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine