Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Algemene Informatie > Belangrijke forum mededelingen

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 09-08-11, 22:41
paullo paullo is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 02-04-08
Standaard

Bij mij werkt het in alle geval zonder problemen.

Greets
Oud 09-08-11, 22:44
Adeo's Avatar
Adeo Adeo is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 10-02-09
Standaard Hij is er weer

Pippen,...... Ben blij dat het forum weer online is.

Je gaat het toch missen

Hartelijk dank
Oud 10-08-11, 00:00
floorfaber floorfaber is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 19-01-10
Standaard

Fijn...we zijn weer online Wel gemist de laatste dagen hoor
Oud 10-08-11, 12:13
aart44's Avatar
aart44 aart44 is offline
Satellietforum hulpploegen

Datum van registratie: 16-05-07
Standaard

Citaat:
Als ik www.satellietforum.com intik in de adresbalk krijg ik geen satellietforum
Had ik eerst ook maar toen via "Mijn netwerklokaties", netwerkverbindingen weergeven de verbinding aangeklikt en op verbinding herstellen geklikt en dan werkt het als vanouds.
Oud 10-08-11, 12:23
Satneef's Avatar
Satneef Satneef is offline
Satellietforum krachtpatser

Datum van registratie: 11-08-06
Standaard

Ik ben blij dat het forum weer terug is.
Hulde aan de mensen die hier aan meegewerkt hebben.
Oud 10-08-11, 15:14
satcat's Avatar
satcat satcat is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 01-04-08
Standaard

@aart44
Bedankt voor de tip, want ik dacht dat Pepijn nog iets vergeten was.
Ik heb mijn browsegegevens gewist dat werkt ook.
Oud 10-08-11, 16:07
WallStreet's Avatar
WallStreet WallStreet is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 20-01-11
Standaard

"Het RAID systeem blokkeert direct als er iets fout gaat met 1 van de hardeschijven."

Ehh, dan hebben jullie de Redundant Array of Inexpensive Disks niet goed geconfigureerd.

De oorspronkelijke bedoeling is juist dat er een schijf volledig mag wegvallen zonder dat de server down gaat. (RAID 5)
Niet dat je het risico (2-x keer) groter maakt omdat de array al down gaat wanneer slechts 1 schijf uitvalt. (RAID 0 )

Een goed ingerichte server stuurt je gewoon een mailtje dat er een hotpluggable schijf defect is. Dan kun je na het weekend op je gemak de schijf vervangen waarvan het lampje rood brand. De rest gaat vanzelf... en wij hoeven niet een HEEL weekend zonder forum te zitten
Oud 10-08-11, 16:16
Jarco Kriek Jarco Kriek is offline
Redacteur Satellite Magazine

Datum van registratie: 14-02-06
Standaard

Als het een probleem is dat je een heel weekeind zonder een gratis aangeboden forum zit dan moet je denk ik dan daar maar je eigen consequenties aan verbinden.

Sorry dat ik zo hard overkom. Maar er zijn mensen - en dat ben ik als digibeet absoluut niet - die enkele dagen bezig zijn geweest om dit forum weer online te krijgen. Gezeur van als je dit had gedaan of dat had gedaan dan had het mogelijk niet gebeurd doet in mijn ogen ontzettend veel af aan de tijd die mensen erin hebben gestoken om het allemaal weer goed te krijgen.

Het laatste satellietnieuws vindt u op:
Satellite Magazine
Het laatste nieuws over digitale televisie vindt u op: Totaal TV
Oud 10-08-11, 17:49
Lampje's Avatar
Lampje Lampje is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 16-12-10
Standaard

Citaat:
Als het een probleem is dat je een heel weekeind zonder een gratis aangeboden forum zit dan moet je denk ik dan daar maar je eigen consequenties aan verbinden
Erg kort door de bocht Jarco, ondanks dat jullie een gratis forum on-line zetten, kun je toch wel net als andere forums voor continuďteit zorgen en een backup achter de hand houden. Zo armlastig is het Satelitte Magazine toch ook weer niet met weet ik hoeveel 'dure' redacteuren in dienst en CDS als 'grote' sponsor
De meeste Satellietforums zijn toch ook gratis, die hebben misschien wel minder pegulanten ter beschikking als jullie. Het is liefde werk oud papier en veel mensen doen hun best, dat begrijp ik wel, maar dat vind ik geen argument om nu zo 'bot' te reageren dat wij daar onze eigen consequenties aan moeten verbinden. Wat die eigen consequenties dan ook mogen zijn.
Oud 10-08-11, 17:49
Hensie Hensie is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 05-10-08
Standaard

Quote Jarco Kriek:
Gezeur van als je dit had gedaan of dat had gedaan dan had het mogelijk niet gebeurd doet in mijn ogen ontzettend veel af aan de tijd die mensen erin hebben gestoken om het allemaal weer goed te krijgen.

Zo, verkeerde been uit bed gestapt? Mensen geven goede tips voor een volgende keer en dat doe je gelijk af als gezeur?
Of had je die smileys niet goed gezien? Dan zal ik ze nog effe herhalen: (grote grijns) en (knipoog)
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 17:56.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine