Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Algemene Informatie > Belangrijke forum mededelingen

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 30-06-10, 13:36
bramsat's Avatar
bramsat bramsat is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 21-12-09
Stuur een bericht via MSN naar bramsat
Standaard sattelietforum offline

Ik heb dit forum vanaf gistermidag niet kunnen bereiken,
word zoiets niet vooraf aangekondigt?
moet op een ander forum lezen,dat er gerreset word.
Oud 30-06-10, 13:41
Hadrian Hadrian is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 02-04-08
Standaard

Misschien was er wel iets fout gegaan. Zoiets kan je natuurlijk nooit van tevoren aan zien komen.
Oud 30-06-10, 14:00
ESM's Avatar
ESM ESM is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 07-03-10
Standaard

Ach, het is wel wat vreemd dat er nu nergens een verklaring te vinden is. Maar het lijkt er op dat de boel gigantisch was vastgelopen.
Oud 30-06-10, 14:05
jimny_satnews's Avatar
jimny_satnews jimny_satnews is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 03-04-06
Standaard

Even op twitter onder Jarco Kriek zoeken dan kom je er snel achter wat er aan de hand is/was
Oud 30-06-10, 14:51
WimG's Avatar
WimG WimG is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 14-09-08
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door jimny_satnews Bekijk Post
Even op twitter onder Jarco Kriek zoeken dan kom je er snel achter wat er aan de hand is/was
Zullen we dan het hele forum maar niet op Twitter zetten wat een onzin antwoord is dit even bij Kriek op zijn twitter kijken om te weten wat er aan de hand is.

m.vg. WimG
Oud 30-06-10, 16:20
ni_hao ni_hao is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 12-02-09
Standaard

Ik weet niet wat er aan de hand was met het forum. Mogelijk een storing op de server of een dns-server die niet goed zijn werk deed, etc. etc.

Hoe het ook zij: soms kun je dingen niet van te voren aankondigen omdat het onverwacht komt of buiten je macht liggen. Ik mag toch aannemen dat als dit van te voren bekend was, dat het zeker hier vermeld zou zijn.

Laten we blij zijn dat het forum er weer is.

Het is zeker geen onzin antwoord om even op Twitter te kijken. Niemand is verplicht dat te doen, het is slechts een mogelijkheid (die je ook maar moet weten) om er achter te komen of en zo ja wat er aan de hand is. Ik wist dat niet en heb Jarco een email gestuurd.

Kortom: laten we iets positiever zijn c.q. het hoofd omhoog houden want als dit forum er uit ligt, mag je er van uitgaan dat het nodige wordt gedaan om het zo snel mogelijk weer in de lucht te krijgen. Het is er weer in ieder geval en daar gaat het toch om.
Oud 30-06-10, 16:28
satellietstraal's Avatar
satellietstraal satellietstraal is offline
Moderator

Datum van registratie: 20-03-08
Exclamation

Er is inderdaad van gisternamiddag tot vanmorgen een storing geweest, waarvoor onze excuses. Vonden wij uiteraard ook heel vervelend. En natúúrlijk wisten wij het niet van te voren. De server(s) moesten gerest worden in het datacenter, daar waren ze overigens niet erg vlug mee vonden wij. We denken ook na hoe dit te ondervangen in de toekomst.

Er waren in elk geval noch bij ons, noch bij het datacenter vooraangekondigde werkzaamheden, anders was het wel vermeld hoor.
Oud 30-06-10, 16:41
ni_hao ni_hao is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 12-02-09
Standaard

Weten we dat ook weer. Dank je wel Satellietstraal
Oud 30-06-10, 17:52
aart44's Avatar
aart44 aart44 is offline
Satellietforum hulpploegen

Datum van registratie: 16-05-07
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door jimny_satnews Bekijk Post
Ja als ik op Twitter moet gaan zoeken kan het even duren ik heb daar namelijk geen account.
Maar je nick is @jimny_satnews dus als er wat "news" is lees ik het graag hier als je toch de moeite neemt om te posten citeer het dan even.
Oud 30-06-10, 19:48
jimny_satnews's Avatar
jimny_satnews jimny_satnews is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 03-04-06
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door WimG Bekijk Post
Zullen we dan het hele forum maar niet op Twitter zetten wat een onzin antwoord is dit even bij Kriek op zijn twitter kijken om te weten wat er aan de hand is.

m.vg. WimG
Dat kun jij een onzin antwoord vinden, waarom maak je dan druk als een forum niet te bereiken is dan, dat vind ik nou echt een onzin vraag
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 04:02.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine