Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > CanalDigitaal > Gebruikerservaring Mediaguard CI module

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 02-06-13, 13:30
Chaos-Zero Chaos-Zero is offline
Nieuwe deelnemer

Datum van registratie: 02-06-13
Standaard Gecodeerd kanaal of kan ci-services niet weergeven

Omdat Digitenne steeds duurder wordt en het natuurlijk sowieso al belabberd is qua kwaliteit zijn mijn broertje en ik overgestapt op Canal Digitaal. Beneden in de woonkamer hadden we dit namelijk al.
Van de week hebben we een CI-module gekocht en 2 insteekkaarten. Mijn broertje gebruikt een decoder omdat zijn televisie geen Canal Digitaal via een CI-module ondersteunt.
Vandaag heb ik de kabel aangesloten van de schotel naar mijn kamer. Het signaal zit tussen de 97 en 100%.
Nu is het zo dat ik een Samsung D6200 heb welke Canal Digitaal ondersteunt via een CI-module. Mijn kaart is (volgens mij) niet goed geactiveerd, dus dat ga ik zo even opnieuw doen, maar de kaart van mijn broertje werkt op zijn tv wel goed via de decoder.
Als ik zijn kaart in mijn tv doe met de CI-module vindt de tv voldoende kanalen (met mijn kaart overigens ook) maar als ik naar een willekeurig kanaal ga geeft de tv een melding van 'gecodeerd signaal' of 'kan ci-services niet weergeven'.
Ik ben echt al de hele middag bezig geweest om van alles te proberen, maar ik krijg geen beeld. Niet met mijn kaart en ook niet met de kaart van mijn broertje, die het dus wel op zijn tv doet.
Via de klantenservice word ik echt niet goed geholpen en via Google word ik ook niet veel wijzer.

Heeft iemand hier ervaring mee en/of weet wat ik moet doen?

Aanvullende informatie: Het is de module met de wereldbol en is geupdate.
Nederland 1 geeft ie ook aan als een gecodeerd kanaal.
Oud 02-06-13, 14:11
Nieuwe deelnemer

Standaard

Omdat ik mn post niet kan bewerken nog iets vreemds waar ik nu net achter kom. Zonder module kan ik bijvoorbeeld BVN ontvangen. Als ik de module er vervolgens in doe krijg ik op het kanaal van BVN de melding: Kan CI-Services niet weergeven.
Oud 02-06-13, 14:18
Satlovers Satlovers is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 04-03-09
Standaard

Als het een orginile CI module is moet die mogelijk geupdate worden.

http://www.canaldigitaal.nl/uploaded...-ci-module.pdf
Oud 02-06-13, 14:31
Nieuwe deelnemer

Standaard

Het is inderdaad een originele kaart. Ik heb hem gister geupdate, als ik nu naar update ga dan geeft hij aan download mislukt. Waarschijnlijk omdat er geen update meer is?
Versie is 3.03.013sp2
Oud 02-06-13, 14:35
Satlovers Satlovers is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 04-03-09
Standaard

Mmm vreemd ik heb het zelfde gehad met mijn Samsung maar na de CI u pdate was het verholpen.

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 02:56.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine